czwartek, 31 grudnia 2009

Universe - Magnes serc

Universe - "Magnes serc" - Baron Music BJ-MJ 759 - [1992]

Strona A:
1. Bądź znowu przy mnie
2. Deszczowa nieznajoma
3. Jesteś tylko jedna
4. Bo to taka piękna miłość
5. Elizo! Czekam na Ciebie
6. Sami znów
7. Znów kochać kwiaty
Strona B:
8. Nie wiem czy to miłość
9. Magnes serc
10. Trzecia nad ranem
11. Zdradź mi
12. Parę słów do Pana Boga
13. Najbardziej z wszystkich kobiet

Dobra płyta. Bardzo dobra! Kurcze, nie znałem wcześniej szczerze mówiąc.
Taśma trzyma fason, na ogół.
Jest wydanie CD, ktoś ma? ;)

Internet się uwziął i milczy skąd jest Henryk Czich. Ha! Ja też się uwziąłem i poszukałem.
I...? Okazało się, że starsze, mądre kobity z osiedla miały rację. ;)

2 komentarze:

  1. ma ecdycje cd , bedzie za kilka dni na forum ... :)

    a Heniek pochodzi z Rudy Slaskiej .... :)

    OdpowiedzUsuń