niedziela, 1 listopada 2009

Zapomniał?

Zapomniałem o blogu? Nie.

Raz, lenia mam okrutnego od pewnego czasu, a dwa, "zabytki" do zgrywania mi się skończyły. Będę kiedyś u dziadka, to poszukam innych kaset, a nuż coś fajnego się trafi. ;)

I sprzęt...
Za preamp się powoli zabieram, karta dźwiękowa ma być w grudniu, wkładka w lutym.
Haha, marzenia! Co z tego wyniknie? Pożyjom, uwidim...

Garść linków dla zainteresowanych:
- Tu można znaleźć schemat Azura 540/640 /klik!/
- Very Simple Phono Stage /klik!/
- audiostereo.pl PHONO STAGE MM MC - wersja forumowa /klik!/

VSPS najprawdopodobniej powstanie i do tego jakiś zasilacz ładny...

Swoją drogą, gdy zobaczyłem układ zasilacza Azur 540/640 to ciarki mi po plecach przeszły. Wolałbym jednak dalej żyć w tej błogiej nieświadomości, że to ósmy cud świata jest. Jakoś tak "nie po bożemu" to zrobili...

3 komentarze:

  1. Nie znam się kompletnie na elektronice ale ja tam jestem zadowolny z mojego Azura 540P

    Ale i tak najsłabszym ogniwem pozostaje jakość tłoczeń polskich winyli, które na dzień dobry, trzeszczą szumię i szeleszczą. Poszukam jutro jakiegoś zagranicznego, może jak trafi się egzemplarz w dobrej kondycji to przyniosę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie narzekam na to jak ten Azur gra, bo gra ładnie, ale kurcze, układ zasilacza mnie zaskoczył.
    Bo tu finezja, cudne stopnie wejściowe, bla, bla, bla, a tam takie sobie zasilanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ze na zewnątrz wyprowadzone ;-)

    OdpowiedzUsuń