czwartek, 22 października 2009

Maryla Rodowicz und ihre Gruppe

Maryla Rodowicz - "Maryla Rodowicz und ihre Gruppe" -
Amiga C 50-161 [1974]


Kiedyś, wieki temu, spędzając u dziadków ferie zimowe znalazłem właśnie tę kasetę. Mała kaseta-dużo radości, no ale, haha, lajf iz brutal. Okazało się, że taśma została okrutnie nadpisana i tyle. Co zostało? Koniec "Wo ist das siebte Meer?"
Całą płytę przesłuchałem kilka lat później. Warto było czekać! Dobra płyta!
A i niemiecki Maryli nie najgorszy. ;)

Tym razem tylko coś dla oka. Okładka. Zgrywki nie będzie, bo nie ma sensu. No chyba, że te kilkadziesiąt sekund ostatniego utworu...

Płytę posłuchać można:

Polecam!

PS. Po kliknięciu na miniaturkę skanu okładki otworzy się on w pełnym wymiarze. Zdjęcia kasety jutro.

PPS. A może jednak zgram ten kawałeczek? Au narzekał, że na winylu za bardzo wysokie podbili. Tu pasmo jest obcięte do ~12 kHz, wysokich nie ma w ogóle, tak dla odmiany. ;)

PS3. U dziadka mojego jest jeszcze dużo różnych dziwnych, nierzadko przedpotopowych kaset. Pochowanych w garażu, w piwnicy... Muszę popytać, poszukać... ;)

Bo cała sztuka polega na tym, żeby umiejętnie się rozglądnąć wśród znajomych i rodziny. Skarby są wszędzie, tylko trzeba schylić się i podnieść!

2 komentarze:

  1. Och, dzięki za tę okładkę, nie miałem pojęcia że istnieje taka, kaseta. CUD!

    Jedź do dziadka, szybko, ale już.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, skąd to zdziwienie? Wspominałem już o tej kasecie kiedyś. Jak wstawiałem na forum CD "Die großen Erfolge".

    OdpowiedzUsuń