piątek, 25 września 2009

MUSIC from POLAND at MIDEM '86

Różni artyści - "MUSIC from POLAND at MIDEM '86" - Muza SX 2291/2292 [1986]


Ha! Śliczna, eksportowa składanka. Stan niby bardzo dobry. Niby, bo kurcze, w bibliotece z której jest ta płyta słuchało się na miejscu, a do odsłuchu służyły gramofony piezo... Ale nie jest źle.

Smaczki i wady tych płyt słychać dopiero w słuchawkach. Przez głośniki wydają się być prawie sterylne...

I brylancik nad brylantami. Instrumental "I'm still standing" Eltona Johna w wykonaniu Alex Band rozwala flaki! CUDNE!

8 komentarzy:

  1. Piezo? Co to za biblioteka? Kurczę. W mojej to stoją Adamy... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurcze, nie widziałem tego sprzętu. Ale kulturalną wkładką nie da się doprowadzić płyty do takiego stanu, żeby charczała w pierwszym utworze... Więc po tym wnioskuję, że jednak piezo.

    Zużyty szafir, 6 gram nacisku i hejaaaa, lecą wióry!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mój egzemplarz Time Killers Karolaka&co. dręczyłem na piezo i nic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. zbyt mały nacisk wkładki niszczy płytę BARDZIEJ niż zbyt duży, w rozsądnych granicach oczywiście. moje najbardziej zajeżdżone płyty skatowałem na GS-464, którego używam cały czas. a na przykład jedynki Exodusu, która pamięta jeszcze mojego Mister Hita, spokojnie daje się słuchać.

    ps. w bibliotece w moim mieście to stoją Pro-Jecty, kurde.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kończę "ogarniać" tę zgrywkę, powinna być rano.

    "Giw mi tunajt, only tunajt..."
    Haha, przaśnych akcentów tu co niemiara. Są więc m.in. angielskie wersje "To jest tylko Rock'n'Roll", "Heavy Metal świat", "Pod latarnią", "Daj mi tę noc", "Co powie tata". A to jak nasi artyści próbują śpiewać po angielsku to już inna bajka...

    Ale jeśli miała to być nasza reklama, nasz towar eksportowy, to pokazaliśmy się z całkiem niezłej strony!

    Kurcze, gra to nie tak jakbym chciał. Płyty zrobiły na mnie dobre pierwsze wrażenie, ale wcale nie jest tak pięknie. Szczególnie boli stan strony B pierwszej płyty...

    OdpowiedzUsuń